سرپرست سابق کمیته اقتصادی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: سرپرست جدید فدراسیون نظارت دقیق و رصد فعالیت های مختلف انجمن ها و سبک‌های مختلف تحت پوشش این فدراسیون را به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، دکتر علی قاسمی در خصوص آخرین تغییر و تحولات و روند مثبت ایجاد شده در فعالیت های فدراسیون ورزش های رزمی،  اعتقاد دارد فدراسیون رزمی می‌تواند برترین فدراسیون ورزشی کشور باشد.

وی در این‌خصوص گفت: کمیت و کیفیت انجمن ها و سبک‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه این فدراسیون قابل ملاحظه است.

رئیس سابق کمیته ووکوتورین ایران تصریح کرد: برنامه محوری و تعریف دقیق حوزه مسئولیت و اختیار سبک‌ها به همراه تقویت نقش حمایتی فدراسیون نسبت به فعالیت های توسعه ای و اقتصادی مجموعه سبک‌های تحت پوشش می تواند تحولی اساسی در روند موجود و افزایش قابل توجه انگیزه مسئولان سبک ها در خصوص فعالیت های‌شان ایفا کند.

قاسمی تاکید کرد: اینجانب در مدت زمان کوتاه مسئولیتم در فدراسیون ورزش های رزمی تلاش کردم تا برنامه‌های مشخصی در حوزه توسعه زیرساخت ها و ارتقاء شاخص های کمی و کیفی سبک ووکوتورین ایران اجرا کنم که متاسفانه برخی افراد با کارشکنی مشهود مشکل ساز شدند.

رئیس سابق کمیته ووکوتورین ایران تاکید کرد: به صورت کلی در جریان برنامه های سرپرست فدراسیون هستم و جا دارد به سهم خود از دکتر داورزنی معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به جهت تغییرات ایجاد شده در فدراسیون و انتخاب گزینه ای مناسب جهت سرپرستی تقدیر و تشکر نمایم.

سرپرست سابق کمیته اقتصادی و مارکتینگ فدراسیون ورزش های رزمی در پایان تاکید کرد: مجموعه سبک ها و کارکنان اداری فدراسیون باید با همدلی در جهت ایجاد تحولات مثبت، همکاری مناسب با سرپرست فدراسیون داشته تا اهداف مشخص شده، حاصل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.