سید جلال ملکی روز سه شنبه درباره آخرین جزئیات این حادثه در منطقه جلال آل احمد به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: عملیات پاکسازی محل تا حوالی ساعت 12 بامداد ادامه داشت و کارشناسان آتش نشانی به همراه سایر دستگاه های اجرایی برای بررسی علت اصلی این حادثه در محل حضور پیدا می کنند.
وی افزود: پس از وقوع حادثه شاهدان اعلام کردند که به هنگام ریزش آوار در تعمیرگاه سه مرد حضور داشتند که بلافاصله عملیات آواربرداری انجام و در همان لحظات اولیه جسم بی جان اولین مرد به بیرون منتقل شد.
ملکی ادامه داد: عملیات آواربرداری آتش نشانان ادامه داشت و در حوالی ساعت 19 جسد 2 مرد دیگر پیدا شد اما عملیات پاکسازی آتش نشانان ادامه یافت.
وی درباره علت این حادثه بار دیگر تاکید کرد: در برخی رسانه ها در حد گمانه زنی علت را اعلام کردند اما باید کارشناسان بررسی کنند که آیا اول انفجار روی داده یا آتش سوزی اتفاق افتاده یا برعکس.
به گفته ملکی، کارشناسان پس از بررسی های لازم در چند روز آینده علت این حادثه مرگبار در غرب تهران را مشخص می کنند.
وی افزود: در این حادثه یک تعمیرگاه مکانیکی بدلیل شدت انفجار تخریب و 2 خودرو پراید و 405 نیز که در محل بود دچار آتش سوزی شد.
به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران، همچنین 2 ساختمان مسکونی و پزشکی نیز دچار آسیب در حد شکسته شدن شیشه ها و تخریب بخشی از دیوارها شدند.
زمان وقوع این حادثه ساعت 13:21 دیروز اعلام شده است.
تهرام/7243/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.