سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 13 و 21 دقیقه امروز این حادثه در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی پائین تر از جلال آل احمد به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: یک مغازه تعمیرگاه خودرو به وسعت 25 متر که یک زیرزمین داشت بدلایل نامشخص دچار انفجار و آتش سوزی شد.
وی گفت: بر اثر شدت انفجار در محل مغازه مکانیکی یک مرد زیر آوار گرفتار شد که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و پس از ایمن سازی لازم وارد عملیات شدند و در نهایت این فرد را از زیرآوار خارج کردند.
به گفته ملکی، پس از بررسی عوامل اورژانس حاضر در محل مشخص شد که این فرد بدلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.
وی علت این حادثه مرگبار را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.
**دومین قربانی انفجار تعمیرگاه در تهران از زیرآوار خارج شد
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دقایقی قبل گفت: با تلاش آتش نشانان دومین فرد قربانی حادثه انفجار تعمیرگاه در منطقه جلال آل احمد از زیرآوار خارج شد.
سید جلال ملکی افزود: بدلیل شدت انفجار ریزش آوار در محل حادثه روی داد و شاهدان عینی اعلام کردند که 3 نفر زیرآوار گرفتار هستند.
ملکی ادامه داد: در همان لحظات اولیه جسم بی جان اولین فرد توسط آتش نشانان از زیرآوار خارج شد و پس از ساعت ها تلاش دومین قربانی این حادثه نیز توسط آتش نشانان پیدا شد.
وی خاطرنشان کرد: عملیات آوار برداری آتش نشانان همچنان در محل حادثه ادامه دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: در این حادثه ساختمان یک مجموعه پزشکی و همچنین یک ساختمان مسکونی که در مجاورت این تعمیرگاه قرار داشت دچار خسارت شد و همچنین در محل تعمیرگاه نیز 2 خودرو پراید و پژو 405 در آتش سوخت.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.