مجید صفری روز شنبه در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی که با حضور مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند برگزار شد با بیان اینکه در شرایط کنونی روابط عمومی و ارتباطات از جایگاه بالایی برخوردار است، اظهار داشت: اهمیت حوزه روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و دنیا به واسطه اهمیت جایگاه ارتباطات، به یک دهکده تبدیل شده است.
وی افزود: تشکیل شورای روابط عمومی نخستین قدم در جهت تقویت بخش اطلاع رسانی محسوب میشود که با توجه به موقعیت خاص شهرستان از هیئت رئیسه و کارگروه های این شورا انتظارات ویژه ای داریم.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در عادی ترین شرایط نیز فعالیت روابط عمومی اهمیت دارد گفت: مسئولان روابط عمومی به عنوان مشاور رئیس هر اداره هستند و لذا در تمام ادارات باید مسئول روابط عمومی مشخص باشد.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه عدم اطلاع مردم از اقدامات صورت گرفته در نقاط مختلف توسط دستگاه های اجرایی نشان از ضعف روابط عمومی دستگاه متولی است، عنوان کرد: مسئولان روابط عمومی باید به این جایگاه اهمیت داده و در برگزاری جلسات و کارگروه های این شورا اهتمام ورزند.
وی ایجاد یک حلقه ارتباطی میان شورای روابط عمومی و شورای مشورتی جوانان را امری لازم و ضروری دانست و گفت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی می تواند در زمینه سازی و تشویق مردم به منظور حضور حداکثری در انتخابات نقش بسزایی داشته باشد.
همچنین صفری در جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان نیز با بیان اینکه در برخی ادارات جایگاه ویژه ای برای روابط عمومی در نظر گرفته نمی شود تاکید کرد: بهترین امکانات و تجهیزات در هر اداره باید به حوزه روابط عمومی اختصاص یابد.
این مقام مسئول ضمن انتقاد از انعکاس و بازتاب کم فعالیت های شهرستان در شبکه های تلویزیونی و رادیویی، افزود: شهرستان های استان تهران تنها شهرستان هایی هستند که هیچ گونه شبکه ای در رادیو و تلویزیون ندارند.
صفری شورای اطلاع رسانی را یک شبکه قوی در راستای انعکاس اخبار و مسائل شهرستان دانست و افزود: شورای اطلاع رسانی شهرستان یک مجمع از برآیند افکار عمومی شهرستان است که می بایست از ایجاد التهاب در سطح شهرستان به ویژه در زمان انتخابات جلوگیری کند.
فرماندار شهرستان دماوند افزود: رونق تولید، سند توسعه و برگزاری انتخابات سه برنامه و محور اصلی شهرستان در سال جاری است که در این راستا بازدید از مراکز تولیدی و رفع مشکلات آنان انجام و با توجه به ابلاغ سند چشم‌انداز توسعه، فعالیت ادارات بر مبنای برنامه های 5 ساله تبیین شده ضروری است.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.