به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن محمدی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی با شیوه مشخص در حوزه آبسرد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ریاست و عوامل کلانتری 13 آبسرد قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و در پی گشت زنی هدفمند عوامل کلانتری 13 آبسرد، پس از شناسایی محل حضور سارقان و در یک عملیات غافل گیرانه یکی از سارقان مزبور حین تردد با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم و کشف دوعدد باند صوتی از وی ضمن دلالت به یگان و با استفاده از شیوه و شگرد های فنی و پلیسی، نامبرده به 13 فقره سرقت اعتراف کرد؛ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هرگونه اخبار را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
لازم به ذکر است در هفته گذشته نیز یک سارق سابقه دار اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در روستای جابان از توابع شهرستان دماوند دستگیر شد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.