به گزارش ایرنا محمد سالاری روز جمعه در اینستاگرام خود نوشت: روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران که با حضور تمامی اعضای این شورا و به ریاست محسن هاشمی برگزار شد، موضوع کمبود فضاهای آموزشی و فرسودگی مدارس و فضاهای آموزشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: گزارش ها حاکی از این است که وضعیت فضای آموزشی شهر تهران بسیار نابسامان و بحرانی است و از تعداد 2 هزار و 500 واحد آموزشی حدود 1500 واحد یا فرسوده اند یا نیاز به تخریب و نوسازی دارند و تعدادی دیگر نیز اجاره ای و در آستانه تخلیه و دارای رای تخلیه هستند.
سالاری نوشت: یکی از پیشنهادات اداره کل آموزش و پرورش که با تصویب سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطرح شد، جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی و استفاده از BOT برای ایجاد و تبدیل اراضی و املاک متعلق به آموزش و پرورش به ساختمان های آموزشی از طریق فراخوان و صدور اجازه بهره برداری به سرمایه گذاران برای چندین سال تا زمانی که هزینه انجام شده آنان تهاتر گردد، بود.
وی اضافه کرد: اینجانب نیز به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش شهر تهران موافقت جدی خودم را در این خصوص اعلام کردم و این پیشنهاد نهایتا به تصویب رسید؛ امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تاثیرات قابل توجه این تصمیم در کاهش مشکلات فضاهای آموزشی باشیم.
این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین با پیشنهاد محسن هاشمی مقرر شد جلسه ای با حضور مسئولین شهرداری و آموزش و پرورش در منطقه 22 داشته باشیم تا در خصوص کمبود فضای آموزشی این منطقه که به شدت از فقر سرانه های آموزشی رنج می برد، تصمیم گیری کنیم.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.