ابوذر عطاپوروزیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیرین مدرسه ساز با تدبیر دولت عقلانیت همواره نقش مهمی در توسعه امور آموزش و پرورش شهرستان جیرفت داشته اند.
وی بیان کرد: دین اسلام، متون کهن و آثار شاعران کشورمان همواره بر امور خیر تاکید فراوان داشته و خیران مدرسه ساز،‌ انسان هایی هستند که خود را از بند تعلقات دنیوی رها کرده و برای آخرت خود باقیات و صالحات اندوخته می کنند.
فرماندار جیرفت از تلاش و خدمات خیرانی که در ساخت و تامین فضاهای آموزشی این شهر بویژه در مناطق محروم تلاش کرده اند، ‌قدردانی کرد.
وی با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و احداث طرح های مدرسه‌ سازی گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون 63مدرسه در مجموع شهرستان جیرفت احداث شده یا در حال احداث است و این آمار، انقلابی در بخش مدرسه سازی مناطق محروم است.
عطاپوروزیری، سرمایه‌ گذاری در آموزش و پرورش را زمینه‌ ساز توسعه جامعه دانست و بیان کرد: افزایش مشارکت مردمی با توجه به کمبود بودجه و منابع می‌ تواند برخی کاستی را جبران کند.
رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت از افتتاح مدرسه پنج کلاسه خیرساز در روستای کریم علیا خبر داد و گفت: دبستان خیرساز بشارت در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و 144مترمربع زیربنا با اعتبار چهار میلیارد ریال افتتاح شد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.