مسعود مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر یکی از راههای جذب گردشگر توسعه و تجهیز زیر ساخت های ورزشی در کشور است چرا که ظرفیت ورزشی کشورمان می تواند منابع خوبی برای ورود گردشگران باشد.
وی با بیان اینکه 16باشگاه در سطح استان تهران دایر هستند تصریح کرد: پیست های یخ (ایس باکس) مجموعه ایران مال، مجموعه بوم باکس باشگاه انقلاب می توانند در آینده به عنوان قطب های ورودی گردشگری مطرح شوند.
رئیس هیات هاکی استان تهران با بیان اینکه پیست و مجموعه های هاکی تهران طبق استانداردهای جهانی است گفت: با استعداد یابی و توسعه این ورزش در چند سال اخیر شاهد حضور پرشور خانواده ها و جوانان در این ورزش هستیم.
مختاری به جایگاه ورزش هاکی تهران در سطح کشور اشاره کرد و گفت: سال گذشته تیم مردان و زنان تهران توانست پس از هشت سال جایگاه سوم و چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.
در حال حاضر گردشگری های سلامت(درمان و پزشکی)، ورزشی و طبیعت گردی از جمله رویکرد های متولیان امر سازمان گردشگری بوده تا بتوان از این ظرفیت ورودی آمار گردشگران را تقویت کرد.
ورزش هاکی از قدیمی‌ترین انواع بازی‌های توپ و چوب است که از نمونه های آن می توان به هاکی داخل سالن، روی چمن، روی یخ، رولر(کواد)، اسکیت هاکی و روی یخ معلولان ذکر کرد.
تهرام/7247//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.