به گزارش ایرنا، محمد امامی امین روز یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به گلخانه های شهرستان پیشوا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس آموزه های دینی، پذیرای هزاران نفر از اتباع بیگانه ای است که همچون سایر مردم ایران اسلامی، از سرانه ها و امکانات موجود در شهرها و روستاها به طور یکسان برخوردارند.
وی افزود: از آنجا که اکثر اتباع بیگانه، به صورت غیرمجاز در شهرستان پیشوا حضور داشته و عوارضی پرداخت نمی کنند، باید برای افزایش سرانه های این شهرستان چاره ای اساسی اندیشیده شود.
**قانون مالیات بر ارزش افزوده ضد تولید است
وی با اشاره به نواقص موجود در قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده، ضد تولید است و با اعمال شدن در هر مرحله از زنجیره تولید، قیمت تمام شده محصول را افزایش می دهد.
معاون استاندار تهران افزود: این قانون با پیگیری های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید اصلاح شده و در انتظار ابلاغ مجلس است، چرا که قانون مالیات بر ارزش افزوده باید به قانون مالیات بر مصرف تبدیل شود.
وی با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی اجرای قانون مالیات بر مصرف گفت: برای اجرای این طرح باید مراکز فروش و عرضه کالاها مجهز به صندوق هایی باشد تا مالیات را مستقیماً به خزانه دولت واریز کنند.
**پیشوا نیازمند بیمارستان است
امامی امین با اشاره به این که پیشوا از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محروم است اظهارداشت: سال های قبل عملیات احداث بیمارستانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد که این پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن با توجه به کمبود منابع مالی دشوار خواهد بود.
وی افزود: تلاش می شود تا در سفر هیأت دولت به شهرستان پیشوا، اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان پیشوا جذب شود تا این پروژه طی دو سال آینده به بهره برداری رسد.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.