علیرضا آقاجری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور رفع مشکل، محدوده طغیان رودخانه جاجرود با نظارت دادستانی شهرستان وهمکاری اداره امور آب استان تهران اخیرا توسط پیمانکار به طورکامل لایروبی شده است.
وی اظهار داشت: با تخریب به موقع ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه شهرستان پردیس خسارت کمتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان داشت.
دادستان شهرستان پردیس با اشاره به مشکل جمع آوری نشدن نخاله های ساختمانی حاصل از تخریب خاطر نشان کرد: تخریب ساخت و ساز غیر مجاز حریم رودخانه به صورت دوره ای و بر اساس اعلام اداره آب تهران انجام می شود و نخاله‌های ساختمانی جمع آوری نشده درهنگام بارش‌های سیلابی اخیر مشکل ساز شده بود.
دادستان شهرستان پردیس عنوان کرد: سال گذشته 85 درصد تخریب و آزاد سازی در سطح شهرستان انجام شد و 15 درصد از کار باقی مانده است.
آقاجری گفت: آزاد سازی 500 هزار مترمربع از اراضی و مسدودی 183 حلقه چاه آب غیر مجاز در نیمه اول اردیبهشت ماه امسال قبل از شروع ماه مبارک رمضان در دست اقدام و اجرا است.
وی تاکید کرد: برخورد با تخلفات در سال 98 به طور جدی پی گیری خواهد شد.
دادستان تهران با اشاره به تشکیل سامانه 'سجام' برای ثبت شکایات مردمی اظهار داشت: این سامانه WWW.sajam.ADLIRAN.IR به منظور رسیدگی به شکایات مردم در دادگستری کل تهران تشکیل شده است، شکایات مردمی پس از ثبت در این سامانه به قوه قضائیه ارسال شده و برای پی گیری موارد مطرح شده، با مسئول مربوط مکاتبه می شود و در صورت احراز جرم به دادگستری اعلام و رسیدگی می شود.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.