حجت مداحی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی گل سرخ اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور به همت کانون بین المللی راه نو به میزبانی واحد دماوند برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را پیوند فرهنگ اسلامی بین دو ملت ایران و افغانستان دانست و بیان کرد: قصد داریم نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی را با توجه به هجمه های مختلفی که وجود دارد در سطح دانشگاه ها و در بین دانشجویان تبلیغ کنیم.
این مقام مسئول بیان اینکه بیش از 90 نفر دانشجو اتباع در این واحد در حال تحصیل هستند، ادامه داد: کادر سازی دانشجویان غیر بومی به ویژه دانشجویان اتباع از دیگر سیاست های مد نظر خواهد بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به اینکه این نمایشگاه در بخش های صنایع دستی، لباس و غذاهای محلی، حوزه فرهنگی، ادبی و اسلامی، موسیقی، عکاسی و تئاتر، خوشنویسی، نقاشی، ورزشی و قلم زنی فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 30 غرفه شامل صنایع دستی و سوغات از 10 استان کشور و شهرستان های استان تهران برپا شده است.
نمایشگاه بین المللی گل سرخ از 11 تا 13 اردیبهشت ماه برپا خواهد بود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.