به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی این معاونت، «سکینه اشرفی» در جلسه کمیسیون مدیریت و ساماندهی همایش های شهرداری تهران افزود: همه همایش‌هایی که توسط شهرداری برگزار می‌شود یا شهرداری به عنوان حامی در آنها شرکت می‌کند باید به ارتقای کارآمدی و بهبود خدمت رسانی در شهر منجر شود یا دارای توجیه علمی، فنی، مالی و تاثیر بخشی باشد.
وی با بیان اینکه از توان تخصصی صاحب‌نظران شهری برای بهبود زندگی شهروندان استفاده می شود اظهارداشت: حمایت از همایش‌ها باید به نفع شهر باشد و ارزش افزوده‌ای برای سازمان شهرداری و شهروندان داشته باشد.
معاون شهردار تهران در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه سوم توسعه شهر تهران باید مبنای تمامی فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری در سال 1398 باشد گفت: هدف ما ارتقای سیستمی و عملکردی مدیریت شهری است و هر همایشی که در شهرداری برگزار می‌شود باید به دنبال ارائه راهکارهای کیفی و اصلاح فرآیندها باشد.
وی ادامه داد: حتی در همایش‌هایی که توسط شهرداری برگزار نمی‌شود اما مدیران یا کارشناسان شهرداری در آن حضور دارند نیز باید بررسی شود که حضور در این همایش‌ها در چه سطحی و با چه آورده‌ای برگزار می‌شود؛ برگزاری صرف همایش‌ها یا حضور تزئینی در همایش‌ها هیچ ثمره‌ای برای شهر یا شهرداری ندارد.
اشرفی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا مسائل مهم و اساسی شهرداری در همایش‌ها به نقد و نظر صاحب نظران و استادان دانشگاهی گذاشته شود تا بتوانیم به خروجی مشخصی دست پیدا کنیم.

تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.