به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ دوست علی جلیلیان دراین باره گفت: پرونده ای به دادخواهی مردی میانسال از دادسرای ناحیه 36 جرایم مالی و ارزی به کلانتری 109 بهارستان ارجاع که شاکی پس از حضور در کلانتری در اظهارات خود، بیان داشت که در بیست و یکم فروردین ماه سال جاری مبلغ 10 هزار یورو به مبلغ یک میلیارد و600 میلیون ریال از فردی در میدان فردوسی خریداری کرده و مبلغ دو هزار و 500 یورو را همسرش به کشور آلمان انتقال و در آنجا پلیس آلمان پول ها را جعلی تشخیص داده و همسرش را بازداشت کرده اند. پس از آن که با فروشنده تماس گرفته ولی فروشنده جواب نمی دهد.
وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری 109 بهارستان شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند، گفت: در تحقیقات پلیسی متهم پرونده در میدان فردوسی دستگیر و تحقیقات پلیسی وارد گام بعدی شد.
جلیلیان عنوان کرد: متهم در بازجویی انجام شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اظهار داشت: یوروهای جعلی را از شخصی در ولنجک خریداری کرده که شناسایی متهم دوم پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از مدتی مراقبت های ویژه از مخفیگاه وی در نهایت این متهم نیز در روز گذشته (نهم اردیبهشت ماه) در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرکلانتر هفتم افزود: با اعتراف متهمان به همکاری یکدیگر مبنی بر فروش یوروهای جعلی، تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم مشابه متهمان و شناسایی سایر همدستان آنان ادامه دارد.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.