فرماندار پیشوا در همایش شوراهای اسلامی گفت: آموزش شوراها در اولویت کار فرمانداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پیشوا ،فرماندار پیشوا در همایش شوراها که با حضور،محمدرضا صمیمی مدیرکل  شوراهای اسلامی وزارت کشور، پرندوار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان‌تهران ،اعضای شورای اسلامی شهر و روستا ،شهردار و دهیاران برگزار شد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر سطح خدمات را با کمک شهردار افزایش دهند .

 حسین عباسی فرماندار پیشوا با بیان این که بیش از ۲۰سال از عمر شوراها می‌گذرد تاکید داشت: شورا مولود انقلاب است و برگرفته از مشارکت مردمی است و با گذشت زمان تجربیات  شوراها افزایش پیدا کرد و قوانین نیز تکمیل تر شد.

وی با اشاره به این که جایگاه شورا قابل ارزش است گفت:اعضای شورا هستند که می توانند به این جایگاه حرمت بیشتری دهند چرا  که اعضای شورا منتخب مردم هستند و شورا باید به عنوان نماینده مردم مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه مراسم افزود: مردم از شما توقع دارند چون در دسترس مردم هستید باید با هم گرایی و هم افزایی کمبودها را کنار زده و با قوانین مشکلات را تسری بخشید.

عباسی در خاتمه افزود: دو سوم مسایل شهرستان مربوط به شهر است چرا که پیشوا از دو بخش و یک شهر تشکیل شده است  و جمعیتی معادل ۶۰هزارنفر در شهر زندگی می کنند پس اعضای شورای اسلامی شهر باید سطح خدمات را افزایش دهند و سطح تعاملات خود با ادارات  و دستگاه‌ها را افزایش دهند تا به رشد شهرستان کمک شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.