به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، صبح امروز (دوشنبه) حدود 100 نفر از کارگران یک شرکت پیمانکاری زیر مجموعه شرکت مترو بدلیل عدم پرداخت حقوق و معوقاتشان در ایستگاه فتح آباد تجمع کردند.
این کارگران که در بخش های خدماتی، سرویس، فضای سبز و قطارشویی این شرکت پیمانکاری فعالیت دارند خواهان رسیدگی به وضعیتشان بودند.
یکی از کارگران معترض در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: 6 ماه بیمه، عیدی و پنج سال سنوات از طرف این شرکت هنوز پرداخت نشده و بارها خواستار حقوق معوقه خود بوده ایم اما نتیجه بخش نبوده است.
وی بیان کرد: متولیان این شرکت پیمانکاری بارها اعتراض «210» کارگر خدماتی را که در محل فعالیتشان دست از کار کشیده بودند مشاهده کرده اند اما هیچ عنوان واکنشی در خصوص اجرای تعهدات در قبال کارگران نداشته اند.
این کارگر اضافه کرد: قرارداد این شرکت با مترو تهران تا پایان اردیبهشت ماه امسال پایان می یابد و از مسئولان می خواهیم نگذارند حق و حقوق ما پایمال شود.
اما مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت افزون بر 60 پیمانکار با حدود 4 هزار پرسنل قرار دارد که چنین اتفاقاتی به ندرت در شرکت مترو روی می دهد.
فرنوش نوبخت در عین حال افزود: با همکاری این شرکت مطالبات از قبل این کارگران به حسابشان واریز شد.
تهرام/7243//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.