به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محسن محمدیان بیان کرد: مترو تهران و حومه با استقبال خوب بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روبرو شده است به طوری که در 3 روز نخست برگزاری نمایشگاه 277 هزار و 722 سفر با این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری، در 2 ایستگاه مصلای امام خمینی (ره) و شهید بهشتی انجام شد.
وی افزود: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلای امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و 3 مترو تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلای تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد و در این چند روز شاهد استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب از متروی تهران بودیم.
محمدیان همچنین در خصوص تسهیلات مترو تهران و میزان جابجایی مسافر توسط این ناوگان در 3 روز نخست برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: در روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ، میزان حرکت های مسافری در خط یک مترو تهران از 387 حرکت به 400 حرکت افزایش یافت و در مجموع شاهد انجام 85 هزار 315 سفر در دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلای امام خمینی (ره) باشیم.
وی در خصوص میزان جابجایی مسافران نمایشگاه کتاب در روز پنجشنبه 5 اردیبهشت نیز اظهار داشت: در این روز نیز میزان حرکت قطارها در خط یک از 351 حرکت به 370 حرکت افزایش یافت و در مجموع 101 هزار و 203 سفر در دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلای امام خمینی (ره) انجام شد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: در روز جمعه 6 اردیبهشت نیز 91 هزار 204سفر در دو ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلا انجام شد. در این روز حرکت های مسافری خط یک از 260 حرکت به 330 حرکت افزایش یافت همچنین میزان اعزام قطارها در خط سه متروی تهران هم از 164 حرکت به 214 حرکت رسید.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سطح شهر قطعا استفاده از مترو بهترین، سریع ترین، ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز تا روز پایانی برگزاری نمایشگاه آمادگی ارائه خدمات حداکثری به بازدید کنندگان را دارد.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» تا چهاردهم اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.