پیمان صابریان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: دیدار حساس تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان شب گذشته با حضور بیش از 80 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
وی افزود: از ساعات ها قبل از شروع بازی تیم های عملیاتی اورژانس با استفاده از چندین دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و موتورلانس در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه مستقر شدند.
رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: در اواخر نیمه اول این مسابقه فوتبال یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه دچار ایست قلبی شد که بلافاصله تکنسین های اورژانس اقدامات درمانی را انجام دادند اما تلاش های آنان بی نتیجه ماند و این هوادار جوان فوت کرد.
وی خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس تهران در این مسابقه به 295 هوادار خدمات درمانی ارائه کردند که 45 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس مرکز اورژانس تهران یادآور شد: این مسابقه فوتبال با درگیری های زیاد هواداران دو تیم منجر شد که بیشتر این مصدومان بدلیل برخورد شی دچار مصدومیت شدند که 45 نفر از آنها راهی بیمارستان شدند.
مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.