به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سید ضیاءالدین حزنی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح پنج پروژه عمرانی سپاه در شهرستان دماوند افزود: رمز موفقیت سپاه در کنار مردم بودن در زمان، بویژه هنگام حوادث است.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران نهادی مردمی و برای مردم است که علاوه بر انجام مأموریت اصلی خود در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، محرومیت زدایی، مردم داری و مردم دوستی را نیز در دستور کار خود دارد.
حزنی با بیان اینکه سپاه تاکنون 42 پروژه محرومیت زدایی را در شهرستان دماوند انجام داده است گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم لازم است این تعداد طرح حداقل به 250 مورد افزایش یابد.
وی این طرح ها را احداث مسکن،مرمت مسجد، خانه های عالِم، سوله ورزشی و کتابخانه خواند.
به گفته این مسئول هشت طرح محرومیت زدایی نیز در شهرستان دماوند توسط سپاه در دست اجراست.
حزبی با تاکید بر اینکه هدف و برنامه سپاه محرومیت زدایی در نقاط حساس و محروم است، ادامه داد: این عملکرد و اقدامات باید در همه روستاها توسعه یابد که اولویت آن ساخت مسجد و توسعه زیرساخت های بخش اشتغال در روستاهاست.
سرگرد پاسدار روح الله عرب فرمانده سپاه شهرستان دماوند نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران پنج پروژه عمرانی و خدماتی شامل خانه عالم و پایگاه بسیج روستای گرم آبسرد، سوله ورزشی 9 دی و نیز فاز دوم مسجد امام رضا(ع) در روستای جابان و پایگاه بسیج شهدای سرخده بهره برداری شد.
وی اعتبار این طرح ها را افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خواند که از محل اعتبارات سپاه و نیز کمک نیکوکاران تامین شده است.
شهرستان دماوند در شمال شرق تهران قرار دارد.
تهرام/7246/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.