به گزارش ایرنا، علی اعطا روز سه شنبه در پایان یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز لایحه تأمین منابع مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آب شهر تهران در صحن مطرح شد.
وی ادامه داد: به موجب قانون سال 77 ایجاد تسهیلات برای طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری توسط شورای شهر و شهرداری انجام می شود.
اعطا تصریح کرد: با توجه به اینکه گزارشی از عملکرد یک سال و نیم اخیر در شرکت آب و فاضلاب نداشتیم شورا رای داد که این لایحه تا زمانی که مسئولان شرکت آب و فاضلاب گزارشی در خصوص عملکرد خود بدهند، مسکوت بماند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع بررسی باغ بودن یا نبودن چند پلاک ثبتی در صحن علنی شورا گفت: باغ بودن یا نبودن این پلاک‌های ثبتی منوط به طی مراحلی است و سپس در صحن شورا مطرح و تصویب می شود.
وی افزود: اگر پلاک ثبتی باغ تشخیص داده شود اجازه ساخت ساز در آن طبق مصوبه خانه باغ خواهد بود.
اعطا با بیان اینکه در این جلسه تعدادی از پرونده‌های کمیسیون نامگذاری شورا مورد بررسی قرار گرفت، اظهارداشت: در خصوص نامگذاری اصل موضوع این است که هویت محله‌ها حفظ شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: امروز با تصویب اعضای شورا تعدادی از خیابان‌ها، معابر و بلوارها در سطح تهران تغییر نام داد.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.