به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی در جریان بازدید از پروژه احداث زیرگذر پیاده چهارراه گلوبندک، از دست اندرکاران اجرایی این طرح خواست تا ضمن تدوین یک برنامه زمان بندی جدید، برقراری دسترسی سریع شهروندان به ایستگاه مترو از طریق آسانسور را در اولویت قرار داده و زمان تکمیل بخش های مختلف پروژه را به طور دقیق مشخص کنند.
وی افزود: با این اقدام ضلع جنوب غربی پروژه که دسترسی به ایستگاه مترو را برقرار می کند پیش از سایر بخش ها در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
صبوری دیملی تهیه تجهیزاتی از قبیل پله های برقی ویژه فضای باز با توجه به شرایط اقتصادی کنونی را پرهزینه و زمان بر ذکر و خاطرنشان کرد: مشاور پروژه ملزم می شود در قالب بازنگری، ضمن جانمایی چند دستگاه آسانسور پرظرفیت در پروژه، دسترسی شهروندان به ترازهای مختلف زیرگذر را تسهیل کند.
وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات نه تنها نیازمند خرید خارجی نیستند بلکه شرایط تعمیر و نگهداری آنها در طول زمان بهره برداری آسان تر است.
پروژه احداث زیرگذر گلوبندک که یکی از پروژه های شاخص منطقه 12 به شمار می آید، پس از تکمیل و بهره برداری، ضلع غربی خیابان 15 خرداد را از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل ساخته و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام را برطرف می کند.
امکان دسترسی آسان به ایستگاه مترو در ضلع غربی بازار، از دیگر ویژگی های این پروژه است.
براساس اعلام شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی زیرگذر پیاده چهارراه گلوبندک به مرز 60 درصد رسیده است.

تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.