به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی نماز گزاران تهرانی به صورت پرشور با لباس های سپاهی بر تن پس از اقامه نماز جمعه از درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب برگزار و با شعار های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» ، «آمریکا و اسراییل مظهر هر تروریست»، «ترامپ در چه فکریه، ملت همه اش سپاهیه»، «فخر جهان اسلام، سپاه پاسداران»، انزجار خود را در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی از سوی آمریکا اعلام کردند و از سازمان های و نهادهای بین المللی بویژه شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا این اقدام غیرقانونی رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کنند.
همچنین نماز گزاران پلاکادر های با عنوان «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «ام الفساد قرن ما آمریکاست»، «مرگ بر ترامپ آمریکایی» و« مرگ بر آمریکا و صهیونیست» در دست داشتند.
حضور کارکنان نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و برخی جانبازان جنگ تحمیلی در نماز جمعه و در این راهپیمایی پر رنگ بود و اقدامات آمریکا را محکوم کردند.
در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم برگزار شد برخی از مسئولان و مردم لباس سبز سپاه را به تن داشتند و همگام با دیگر هموطنان حمایت جانانه خود از سپاه را اعلام کردند.
در پایان این راهپیمایی مردمی قطعنامه ای پنج بندی در محکومیت آمریکا و اعلام حمایت همه جانبه آحاد ملت ایران اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با لباس سپاه قرائت شد.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.