به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران با هدف تحقق عدالت در جامعه شکل گرفت و امروز با واگذاری این تعداد سند به روستانشینان، نمونه ای از این عدالت در جامعه نمایان شده است.
وی افزود: این اسناد به افرادی واگذار شد که از اقشار ضعیف جامعه هستند و از این به بعد می توانند با استفاده از این اسناد از بسیاری از تسهیلات به ویژه در حوزه نوسازی و مقاوم سازی بافت های فرسوده استفاده کنند.
محسنی بندپی اظهار داشت: در زمانی که بنده در سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت بودم، بنیاد مستضعفان به خانواده های دارای دو معلول به بالا مسکن رایگان واگذار کرد که این نیز نمونه از تحقق عدالت در جامعه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و روز پاسدار با اشاره به اقدام وقیحانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت:یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ،تأسیس نهادهایی است که هر کدام خدمات و اثرات بابرکتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه داشته اند که قطعا یکی از این نهادها سپاه پاسداران است.
استانداری تهران افزود: سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راه پاسداشت آرمان های امام راحل و شهدا و تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته اند و اثر بخشی خود را در حوزه دفاع از وجب به وجب خاک میهن و حوزه های سازندگی به نمایش گذاشتند.
وی تأکید کرد: این که امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است به این خاطر است که سپاه پاسداران در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اسلامی با دشمنان قسم خورده نظام به مقابله پرداخته اند و این همان نقطه ای است که استکبار چشم دیدن آن را ندارد.
وی گفت : آمریکا بر خلاف تمام موازین بین المللی سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد ولی اقتدار و محبوبیت سپاه باعث گردید که هیچ کشوری از این اقدام آمریکا تبعیت نکند.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.