به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، پیروز حناچی این مطلب را ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران عنوان کرد.
وی در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره نشست زمین در منطقه 18 تهران اظهارداشت: نشست زمین در تهران موضوع جدیدی نیست و بیش از دو دهه از اولین گزارش‌‌ها در این زمینه می‌‌گذرد. وی با بیان اینکه این پدیده ارتباط مستقیمی با برداشت بی‌‌رویه از سفره‌‌های زیرزمینی دارد ابراز امیدواری کرد با بارندگی‌‌های اخیر بخشی از آن برطرف شود.
شهردار تهران به اقدامات شهرداری تهران در این زمینه اشاره کرد و افزود: جلوگیری از وقوع چنین پدیده‌‌هایی و برنامه‌‌ریزی برای مقابله با آن از جنس اقدامات ملی است و چیزی نیست که فقط شهرداری آن را انجام دهد اما برداشت بی‌‌رویه از شبکه آب‌های زیرزمینی توسط شهرداری بسیار محدود شده است.‌
وی یادآور شد: تمام تلاش سازمان بوستان ها و فضای سبز نیز بر استفاده بیشتر از قنات‌ها متمرکز است.
شهردار تهران همچنین با اشاره به کمک‌های شهرداری در جریان سیل اخیر در استان گلستان گفت: شهرداری تهران جزو نخستین ارگان‌هایی بود که در جریان سیل گلستان کمک‌های تخصصی از جمله چندین دستگاه بالابر، جرثقیل و دستگاه‌‌های امدادی به مناطق سیل‌‌زده اعزام کرد.
وی افزود: همچنین شرکت فروشگاه شهروند نیز کمک‌های کالایی به این منطقه ارسال کرد.
حناچی ادامه داد: در خرم‌‌آباد نیز این اتفاق رخ داد و اکنون نیز در حال کمک رسانی به سیل خوزستان هستیم.
تهرام/9353//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.