به گزارش ایرنا، سید اصغر تقوی روز سه شنبه در دیدار جمعی از مسئولان ورامین با فرمانده سپاه این شهرستان که به مناسبت روز پاسدار صورت گرفت اظهار داشت: نیروهای سپاه پاسداران در طول چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی فداکارانه در تمامی عرصه حضوری جدی داشته و در کنار ملت ایران بوده اند.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از انقلاب ، تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف والای آن تشکیل شده و توانسته تا با پشتوانه مردمی، به اهداف تشکیل خود دست یابد.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره از پاسداران به عنوان نیروهای مخلص یاد کرده اند که نمونه ای از این اخلاص را می توان در جریان سیل اخیر در استان های گلستان، لرستان و خوزستان مشاهده کرد که این نیرو در کنار ارتش و تمامی مردم و مسئولان در تلاش برای کاهش آسیب های ناشی از این حادثه برآمدند.
تقوی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: این اقدام آمریکا و رئیس جمهور آمریکا نه تنها ذره ای از اقتدار و صلابت این نیروی عظیم نمی کاهد بلکه آنان را در دفاع از ارزش های اسلامی مصمم تر از قبل می کند.
وی افزود: سپاه پاسداران در قلب ملت ایران جای دارد و بی شک پس از این اقدام خصمانه آمریکا، عشق و ارادت مردم به این نیرو بیشتر از قبل می شود.
در تقویم جمهوری اسلامی ، سوم شعبان، سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نامگذاری شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.