مجتبی محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و قیمت اراضی، پدیده ساخت و ساز در این شهرستان افزایش یافته که این امر قطعا بر افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز نیز تاثیرگذار است.
این مقام مسئول با تاکید براینکه شهرستان دماوند از اراضی بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم در سال جاری به صورت ریشه ای با این موضوع برخورد کنیم و عوامل مقصر در ادارات در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و با آنان برخورد شود.
محمدی با تاکید بر اینکه ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان باید تقویت شود، اضافه کرد: با متصدیان املاکی که در خرید و فروش و تفکیک اراضی زراعی تسلط دارند برخورد قضایی میشود.
رئیس دادگستری شهرستان دماوند تصریح کرد: در سطح شهرستان برخی نقاط آلوده به ساخت و ساز غیرمجاز که شامل روستاهای جابان، سربندان، گرمابسرد و سید آباد و قسمتی از رودهن است، بیش از پیش مورد توجه می باشد.
وی با بیان اینکه حساسیت های کشوری در بحث ساخت و ساز غیر مجاز در دماوند به وجود آمده است تاکید کرد: دستگاه های نظارتی کشوری در دماوند فعالیت دارند و موضوعات مربوط به ساخت و ساز را مورد بررسی و نظارت قرار میدهند.
محمدی خاطر نشان کرد: در خصوص در آمد های حاصله از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرداری و دهیاری بایست نظارت لازم صورت گیرد و ابزار مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز تقویت شود.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.