به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، مجتبی یزدانی، با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای آماده سازی تهران در روز طبیعت گفت: ترمیم و نظافت کامل بیش از 2 هزار و 200 بوستان شهر تهران، توزیع کیسه های پلاستیکی جهت جمع آوری زباله در ورودی بوستانها و تعبیه سطل های زباله، ترمیم و نظافت کامل سرویس های بهداشتی و تامین آب برای آنها در حال انجام است.
وی افزود: استقرار تیم های خدماتی مانند اورژانس و آتش نشانی برای مواقع ضرورت، استقرار گشت های موتوری با وسایل ضروری مانند کپسول آتش نشانی و ... در بوستانهای جنگلی و بوستان های بزرگ فرامنطقه ای، ترمیم و بازسازی وسایل ورزشی داخل بوستان ها و زمین های بازی و وسایل کودکان جهت استفاده خانواده ها از جمله اقداماتی بود که در روزهای اخیر انجام شد.
یزدانی ادامه داد: تعبیه اجاق های سیار با ذغال در بوستانهای جنگلی و فرامنطقه ای جهت استفاده شهروندان، ایجاد غرفه های میادین میوه و تره بار جهت در اختیار نهادن میوه و نیازهای ضروری شهروندان در بوستانهای جنگلی و فرا منطقه ای، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در بیش از 126 بوستان شهر تهران و ترمیم و ایمن سازی شبکه های برق و تاسیسات جهت جلوگیری از هرگونه حادثه در بوستانها از دیگر اقدامات است.
وی با اشاره به حضور 182 کارشناس آموزش و اطلاع رسانی در بوستان های پایتخت گفت: 271 نفر کارگر جمع آوری پسماند خشک، 179 دستگاه وانت ملودی، 22 دستگاه کامیونت حمل پسماند خشک، 3 هزارکیلوگرم کیسه جمع آوری پسماند جهت توزیع، 211 دستگاه خودرو مکانیزه حمل پسماند، 115 دستگاه خودرو واتر جت، 87 دستگاه خودرو تانکر، 100 دستگاه کامیونت روباز و بیش از 900 نفر کارگر رفت و روب و جمع آوری پسماند در این روز به شهروندان خدمت رسانی می کنند.
معاون شهردار تهران، از شهروندان خواست تا در این روز از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و ضمن محافظت از طبیعت از ریختن زباله در فضاهای عمومی خودداری کنند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.