مجید صفری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جوی در شهرستان دماوند با اشاره به آبگرفتگی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای گیلاوند اظهار داشت: تمام دستگاه های خدمات رسان از جمله عوامل نیروی انتظامی، پلیس‌ راهور، پلیس راه و شهرداری دماوند به صورت آماده باش به منظور تسهیل در مسیر و جلوگیری از ایجاد ترافیک در تلاش و و آماده ارائه خدمات هستند.
وی به مسافران نوروزی و شهروندان توصیه کرد: با توجه به شدت بارش باران در شهرستان و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و به اطلاعیه های این ستاد توجه کنند.
وی افزود: مسافران در صورت مسافرت ضروری تجهیزات کامل و مواد غذایی کافی و سایر ملزومات را به همراه داشته و مراقب رانش زمین و ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی باشند.
فرماندار شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: محور هراز به علت نداشتن ایمنی کافی و رانش کوه در محدوده مازندران تا اطلاع بعدی مسدود شد و تردد خودروها در سایر محورهای مواصلاتی در جریان است.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است.
این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.