فرشاد اسکندری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این گشت توسط یک پرنده سبک به نام ام آی 17 صورت میگیرد افزود: افسر مربوطه با پرواز با این پرنده شرایط ترافیک راه های جنوب استان تهران را رصد و گزارش می کند.
وی همچنین اظهار داشت: یگان‌های امدادی و خدماتی جاده‌ای راهداری شهرستان ری در قالب طرح بهاره با تعداد 100 نیرو در آزاد راه تهران – قم فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه تعداد ماشین آلات راهداری در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل صد در صد افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته 15 دستگاه ماشین آلات راهداری در این مسیر خدمات رسانی می کردند که امسال تعداد آنها به 30 دستگاه رسیده است.
اسکندری یادآور شد: در ایام نوروزی نیز با هر نوع تخلف در جاده برخورد می شود و کسی حق تجاوز به حریم جاده ای را ندارد.
وی عنوان کرد: نخاله های کنار جاده با سرعت از سوی ماموران راهداری جمع آوری شده تا سبب بروز حادثه و خسارات جبران ناپذیر برای مسافران نوروزی نشود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: هر نوع ساخت و ساز غیر مجاز در حریم جاده ای ممنوع بوده و در صورت تخلف این نوع ساخت ها تخریب می‌شوند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
شهرستان ری دارای 3 هزار کیلومتر راه همسنگ، 190 کیلومتر راه فرعی، 175 کیلومتر راه روستایی و 65 کیلومتر آزاد راه است.
1970//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.