به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : اقتصاد کماکان مشکل اساسی کشور است بخشی از آن به دلیل مدیریت‌های نارسا و بخشی دیگر ناشی از تحریم های تحمیل شده علیه ایران اسلامی است.
وی تأکید کرد: وقتی فردی سکان هدایت مسائل اجرایی کشور را بر عهده می گیرد موظف است تا با به کار گیری از نیروهای کارآمد و توانمند، مسائل اقتصادی کشور را برطرف کرده و مشکلات مردم را کاهش دهد.
قدوسی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال 98 را سال رونق تولید نامیده و بر این امر تأکید کردند که اگر تولید رونق پیدا کند، اقتصاد ما شکوفا می شود، ارزش پول ملی بالا می‌رود و جوانان ما صاحب شغل پایدار خواهند شد.
وی تأکید کرد: مدیران موظفند تا با مسئولیت پذیری در مسیر عملی شدن شعار سال حرکت کرده و خواسته رهبر معظم انقلاب را محقق کنند.
قدوسی گفت: با جلوگیری از ورود کالای قاچاق و مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی می توان از تولید ملی حمایت کرد و به رونق تولید داخلی کمک کرد.
امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر این که نباید به اروپائیان اعتماد کرد اظهار داشت : ما با اروپا ارتباط برقرار می کنیم ولی به آنان اعتماد نداریم چرا که آن ها همواره از پشت به ما خنجر می زنند و دنباله رو آمریکا هستند.
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.