به گزارش خبرنگار ایرنا، پیروز حناچی روز شنبه در آئین بهره برداری از هفت و نیم کیلومتر از خط هفت متروی تهران در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: سیستم تهویه این خط در سخت ترین و طولانی ترین نقطه آزمایش شده است و ایستگاه های میانی تا زمان بهره برداری مانند تونل های عمودی عمل خواهند کرد.
وی با بیان اینکه خط قرمز ما موضوع ایمنی است، اظهار داشت: پس از این تکمیل ایستگاه های میانی به تعداد پنج ایستگاه تا اوایل سال آینده در دستور کار قرار دارد.
حناچی در خصوص 62 پرونده برج باغ ادامه داد: حدود 100 هکتار از باغ ها که در طرح تفصیلی و جامع آمده بود را از دست دادیم و 62 پرونده اخیر خط ترمز قطاری بود که کشیده شد که باید تعیین تکلیف می شدند.
شهردار تهران با بیان اینکه اصل ضابطه خانه باغ ها قابل دفاع است و کاربری های متنوعی در این مصوبه برای باغ ها دیده شده، گفت: این 62 پرونده برج باغ برای شهرداری تعهدات ایجاد کرده بود که باید پول آنها را برگردانده یا با شیوه حقوقی موضوع پیگیری می شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخاب مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: سهامداران اعضای هیات مدیره را پیشنهاد کردند و باقی کار باید توسط بانک مرکزی انجام شود.
حناچی افزود: با تکمیل اعضای هیات مدیره، مدیرعامل انتخاب خواهد شد که تا آن زمان سرپرست فعلی به قوت به کار و فعالیت خود ادامه می دهد.
شهردار همچنین در خصوص استفاده از تسهیلات بانکی خاطر نشان کرد: استفاده از تسهیلات بانکی مستلزم نداشتن بدهی قبلی است و علت اینکه شهرداری تهران نمی تواند از تسهیلات استفاده کند همین امر است که در حال تلاش برای حل آن هستیم.
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.