سعید طاهری روز شنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به فعالیت این نهاد در ایام نوروز اظهار داشت: جمعیت هلال احمر همچون سنوات گذشته آمادگی لازم را به صورت 24 ساعته برای طرح امداد نوروزی 98 خواهد داشت.
وی افزود: در این ایام 30 نفر از امدادگران و نجاتگران این نهاد در پایگاه های امداد و نجات مستقر در چند نقطه از شهرستان آماده ارائه خدمات هستند.
وی با بیان اینکه 4 پایگاه امداد و نجات در سطح شهرستان برپا خواهد شد، ادامه داد‌: پایگاه های آبعلی، چناران، پایگاه ایمنی و سلامت جوانان در ورودی شهرستان و همچنین برای اولین بار پایگاه امداد و نجات جاده ای در محدوده روستای جابان مستقر خواهد شد.
طاهری بیان کرد: مسافران می توانند در صورت بروز هرگونه اتفاق با شماره 112 تماس حاصل کنند و آماده هرگونه پاسخگویی به مسائل امدادی هستیم.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند عنوان کرد: پایگاه ایمنی و سلامت که در ورودی شهرستان مستقر است، نسبت به راهنمایی مسافران نوروزی و همچنین ارائه اطلاعات تاریخی و تفریحی شهرستان اقدام خواهد کرد.
طاهری گفت: در صورت وقوع هر گونه اتفاق در سطح روستاها عوامل پایگاه های امداد و نجات در اسرع وقت در محل حضور خواهند یافت.
وی در خصوص حضور نیروهای امداد و نجات در گردنه امامزاده هاشم (ع) بیان کرد: گردنه امامزاده هاشم (ع) با پایگاه ثابت امداد و نجات آبعلی در محور هراز، پنج کیلومتر فاصله دارد و در صورت بروز حادثه، نیروها بلافاصله در طول محور حضور پیدا می‌کنند.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.