محمد رفیعی طباطبایی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سال گذشته 16 میلیارد و 90 میلیون تومان بودجه شهرداری آبسرد به تصویب رسید که با توجه به درآمد 25 میلیارد تومانی این نهاد شهری، شاهد افزایش 9 میلیارد تومانی بودجه هستیم.
وی با بیان اینکه بخش عمده ایی از بودجه سال 98 شهرداری به اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است، ادامه داد: امسال با توجه به درآمد شهرداری توانستیم تا حدقابل قبولی از بدهی های این نهاد شهری را پرداخت کنیم.
این مدیر شهری با اشاره به اجرای پروژه های قابل توجه در سال 97، گفت: از جمله اقدامات ارزشمند و قابل توجه در بخش خدمات رسانی به شهروندان آبسردی، توسعه فعالیت فرهنگسرای این شهر است که توانستیم کلاس های متعددی را فعال و جوانان و نوجوانان شهر را در این زمینه حمایت کنیم.
رفیعی طباطبائی تصریح کرد: تکمیل پروژه نهر شمالی بلوار آیت الله خامنه ای، محوطه سازی امامزاده قاسم(ع)، محوطه سازی مجموعه استخر این شهر، تکمیل بوستان بزرگ غدیر، ایجاد مهدکودک در شهر، راه اندازی ساختمان جدید شبکه بهداشت و ... از جمله این اقدامات بود.
این مقام مسئول همچنین در خصوص مرکز جامع سلامت شهر آبسرد نیز افزود: طی برگزاری جلسات متعدد با نهادهای مربوطه، نتیجه بر این شد که با توجه به جمعیت کم شهر آبسرد امکان توسعه این مرکز به بیمارستان وجود ندارد و مرکز جامع سلامت توانایی پاسخگویی 95 درصد نیاز مردم را خواهد داشت.
وی ادامه داد: اما اگر سیاست دانشگاه شهید بهشتی این باشد که فقط به صورت یک درمانگاه باقی بماند، مورد قبول مسئولان این شهر نبوده چرا که این مرکز از 50 سال پیش اینگونه است و قطعا مطالبات مردمی موجب پیگری شهرداری شده و نیازمند افزایش تجهیزات و امکانات خواهد بود.

**آمادگی شهرداری آبسرد جهت استقبال از سال نو
شهردار آبسرد در ادامه در خصوص اقدامات این نهاد شهری در آستانه سال نو، گفت: جهت اسکان مسافران در ایام نوروز، فرهنگسرا این شهر تجهیز و امکان اسکان 10 خانواده را دارد.
وی افزود: مهمانسرای شهرداری، مساجد و حسینیه های شهر نیز به عنوان محل های اسکان اضطراری در نظر گرفته شده و با توجه به سنوات گذشته این میزان کفایت می کند.
این مقام مسئول با اشاره به خدمات زیر بنایی صورت گرفته در شهر آبسرد، ادامه داد: رفت و روب، بهسازی معابر، آذین بندی، کاشت گل و تهیه نقشه راهنمای مسافر از جمله اقداماتی است که به مناسبت این ایام صورت گرفت.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.