به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند اظهار داشت: هدف دشمنان کشاندن قشر متوسط جامعه به خیابان و تدارک آشوب است، ولی مردم باید در شرایط گرانی و تورم برای مقابله با توطئه به اقشار ضعیف و کم درآمد کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز با کمک ملت ایران، اقشار کم درآمد جامعه، نه برای اعتراض بلکه برای خرید شب عید بیرون می آیند، عنوان کرد: دولت مسئولیت های سنگینی را به دوش می کشد و برای موفقیت باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه مطالبه گری نیروهای انقلابی باید در راستای تقویت ظرفیت های درونی کشور باشد، بیان کرد: دولت و برخی رسانه ها نباید وعده سر خرمن دهند و امیدواری کاذب و دروغین در جامعه ایجاد کنند.
وی گفت: در طی این 5 سال مردم دیدند که به کشورهای غربی نمی شود اعتماد کرد و حنای آمریکا و کشورهای اروپایی نیز دیگر رنگی ندارد.
خطیب جمعه دماوند افزود: اگر روی پای خود بایستیم و از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم، نیازی به بیگانگان نخواهیم داشت، همانند سوریهکه هشت سال در مقابل تمام کشورها غربی و عربی و تروریست های تکفیری ایستاد.
وی به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران اشاره کرد و گفت: سفر بشار اسد به ایران پاسخی به نشست های ورشو و شرم الشیخ و نشانی از تثبیت سیاسی و نظامی دولت سوریه و تشکر از ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.