سجاد برنجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جوانان پرانرژی، باانگیزه و خلاقند و به دستور فرماندار پردیس ،مسئولین شهرستان شرایط حضور در جلسات اداری را به منظور کسب تجربه برا ی آنها فراهم کنند.
وی با اشاره به همراهی افراد با تجربه با جوانان خاطر نشان کرد: همفکری با افراد مجرب و کار آزموده فرصت بسیار مناسبی برای جوانان است ، افراد آزموده و با سابقه سرمایه های اجتماعی و ملی ما هستند.
معاون سیاسی، انتظامی فرماندار اظهار داشت:جوانان با وجود کم تجربگی درک درستی از شرایط جامعه دارند، به آنها اعتمادکنیم.
برنجی عنوان کرد: شهر جدیدالتاسیس پردیس بستر مناسبی برای فعالیت‌های اجتماعی است و هویت بخشی به این شهر بر عهده فعالین اجتماعی است.
وی با اشاره به فعالیت تعدادی از سمن ها در شهرستان اظهار داشت: فرمانداری شهرستان پردیس حمایت از سازمان های مردم نهاد با تسهیل شرایط تاسیس و آماده سازی بستر مناسب برای فعالیت سمن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
معاون سیاسی ، انتظامی فرماندار پردیس تاکید کرد: با توجه به مسائل متعدد اقتصادی و اجتماعی در کشور و شهرستان ها دولت به تنهایی نمی تواند بار مشکلات را به دوش بکشد و بر اساس الگوی رهبری ؛ مسائل و مشکلات به دست خود مردم مرتفع می شوند.
برنجی خاطر نشان کرد: سازمان های مردم نهاد حضور مردم را جهت مشارکت در مباحث فرهنگی و اجتماعی نهادینه می کنند و در این راستا تعدادی از نخبگان در قالب سمن ها با کمترین هزینه و با علاقمندی جهت حل مسائل اقدام می کنند.
وی با اشاره به نحوه حمایت ادارات شهرستان از سمن ها اظهار داشت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، ادارات شهرستان با توجه به حدود قانونی خود با در اختیار گذاشتن سالن همایش و تبلیغات از سازمان های مردم نهاد حمایت کنند.
معاون سیاسی، انتظامی فرماندار پردیس ضمن تقدیر از مشارکت چشمگیر جوانان شهرستان در شکل گیری مجمع مشورتی افزود: کارگروه هایی که در اساسنامه تعریف شده در حال شکل گیری است.
برنجی گفت: جوانان سرمایه های ارزشمند و ظرفیت مناسبی برای رفع و حل مشکلات هستند و مسئولین شهرستان از این ظرفیت استفاده کنند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت درشرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.