ساعت ۹ صبح فردا، حکم تخریب ویلای فرزند یکی از وزرای پیشین اجرا می‌شود.

خبرنگار ایلنا از مراجع تصمیم‌گیر در لواسان کسب اطلاع کرد که ساعت ۹ صبح فردا، حکم تخریب ویلای فرزند یکی از وزرای پیشین در دولت قبل اجرا می‌شود. در این چارچوب، پیمانکاری که قرار است این حکم تخریب را اجرا کند، تعیین شده و با دستگاه‌ها و مراجع مسئول در این رابطه هماهنگی شده است. 

این ویلا که فردا حکم تخریب آن اجرا می‌شود، دو برابر مجوز دریافتی ساخته شده بود و به همین خاطر، کمیسیون ماده ۱۰۰ دستور تخریب آن را داده است و با وجود آنکه، مهلت قانونی خوبی برای اجرای آن به مالک داده شده بود، گویا این فرد به تخریب اقدام نکرده و به همین خاطر، شهرداری لواسان فردا اقدام به این کار خواهد کرد. 

با گسترش ساخت و سازهای خارج از اندازه در لواسان طی سال‌های گذشته که در بسیاری از موارد، تخلفات عمده‌ای هم انجام شده است، عوامل و دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، دادگستری و اداره محیط زیست این شهرستان بر حفظ زیست بوم این منطقه تاکید دارند و به همین خاطر، با قاطعیت درصدد کنترل ساخت‌ و سازها، عدم صدور مجوزهای جدید و تخریب بناهای متخلفان هستند که این رویکرد پس از بیانات مقام معظم رهبری تشدید شده است. 

گفتنی است در طول دو دهه گذشته شهرک‌های ویلایی لاکچری مانند کلاک و باستی‌‌هیلز در لواسان ساخته شده بودند اما مراجع تصمیم‌گیر در این حوزه اعلام کرده‌اند که دیگر شاهد ساخت شهرک‌های این چنینی در لواسان نخواهیم بود و مجوز جدیدی در این رابطه صادر نخواهد شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.