به گزارش ایرنا، محمد امامی امین روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات صاحبان صنایع و شهرک صنعتی قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مدیری که از خوف دستگاه نظارتی نتواند تصمیم مدیریتی بگیرد، مدیون خون شهداست و باید استعفا داده و همین الان برود.
وی تأکید کرد: مدیر باید سفت و محکم ایستاده و مردانه زیر پر و بال مردم را بگیرد.
وی اظهار داشت: مسئولیت ها برای خدمت رسانی به مردم تشکیل شده و فرد مسئول نباید خود را بالاتر از مردم بداند، این که در ادارات با سرمایه گذار یا تولید کننده رفتار نامناسب صورت گیرد، با تندی با او برخورد شود و یا مورد تحقیر واقع گردد از هیچ مدیری پذیرفته نیست.
امامی امین تصریح کرد: برای حل مشکلات اقتصادی، مسئولان اجرایی باید به دنبال سرمایه گذار دویده و خود نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کنند، مدیر موظف است به طور مستمر با مدیران کارخانجات و صنایع تماس گرفته و پیگیر رفع مشکلات آنان برآید نه این که سرمایه گذار در بروکراسی اداری گرفتار شده و برای گرفتن مجوز در راهروی ادارات معطل بماند.
وی تأکید کرد: میزها ارثیه پدری هیچ کس نیست بلکه وسیله ای برای خدمت رسانی به مردم است، مدیران میزها را وسیله ای برای عقده گشایی های شخصی خود قرار ندهند.
معاون استاندار تهران گفت : مردم ایران 40 سال است که در تحریم و بحران، زجر کشیده اند و نباید آنان را در پیچ و خم های اداری گرفتار کرد.
وی افزود : مدیران دستگاه های شهرستانی و استانی، مشکل تولید کننده را مشکل خود بدانند و با راهکارهای جدید مسائل آنان را بطرف کنند چرا که اگر بخواهیم با همان فرمان قبل حرکت کنیم، به دیوار بن بست برخورد می کنیم.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.