به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ سرهنگ جلیل موقوفه ای افزود: یک سری اقدامات از جمله کنترل سیستم های حفاظتی، دوربین های مدار بسته مراکز تجاری و صحت عملکرد این سیستم ها را در دستور کار داریم و واحد های گشت کلانتری و یگان امداد نیز برای برقراری امنیت در اماکن تجاری حضور فعال دارند.
وی با بیان اینکه برای کنترل مجرمین رها شده توسط دوربین های مدار بسته در اماکن تجاری تصمیماتی در نظر گرفته شده است ،اظهار داشت: از طریق این دوربین ها و ایست بازرسی تمام مجرمین رها شده را زیر نظر داریم.
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس به مردم توصیه می کند تا آنجایی که ممکن است برای خرید از مراکز تجاری، از خودرو های شخصی استفاده نکنند زیرا این کار باعث بالا رفتن بار ترافیکی و در نتیجه کند شدن روند خرید می شود.
وی افزود: بهتر است شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی برای خرید استفاده کنند و اگر از خودروی شخصی استفاده می کنند حتما ماشین را در پارکینگ مرکز خرید بگذارند.
این مقام انتظامی اظهارداشت: با توجه به ماه پایانی سال و شلوغی مراکز خرید مردم باید مراقب روش های جدید سارقین کیف قاپ، کش رو،بدل انداز و موبایل قاپ باشند زیرا این سارقین با وعده داشتن وسایل و اجناس اصل و با قیمت خیلی پایین تر برای فروش سرصحبت را باز می کنند و در اولین فرصت سرقت خود را انجام می دهند.
وی در پایان گفت: مردم از همراه داشتن مقدار زیاد پول نقد به هنگام خرید پرهیز کنند و تا آنجایی که می توانند از عابربانک استفاده کنند و حتما رمز عابر بانک را خود وارد کنند یا برای دادن رمز با صدای بلند آن را به فروشنده نگویند.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.