به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا شیران شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خیران و نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) غرب تهران اظهار داشت: کمیته امداد استان تهران با 69 هزار حامی از 19 هزار و 500 فرزند یتیم و نیازمند تحت طرح محسنین حمایت می کنند.
وی افزود: فرزندان افرادی تحت پوشش طرح محسنین قرار دارند که بدلایل مختلف مانند طلاق و ... پدر در خانواده حضور ندارند و یا بدلیل ناتوانی جسمی قادر به فعالیت و کسب درآمد نیست.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: بسیاری از افراد یتیم و نیازمند در زمینه های تحصیلی؛ هنری و ورزشی حرف های زیادی برای گفتن دارند و تعداد زیادی از این افراد برای کشور افتخار آفرین هستند.

*پول های صدقات به سوریه و فلسطین نمی رود
وی گفت:پول های صدقات به سوریه و فلسطین نمی رود و 100درصد وجوه صدقات در خانواده های تحت حمایت در استان تهران هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه با حمایت های مالی و معنوی خیرین این افراد به رشد رسیده اند و با انتقاد از برخی از رسانه های داخلی و خارجی مبنی بر ایجاد شایعه و مخدوش کردن افکار عمومی افزود: برخی ها به ویژه رسانه های خارجی سال گذشته اعلام کردند که پول های صدقات ایران به کشورهای سوریه و فلسطین می رود و یک موج منفی برای کمک به افراد نیازمند در کشور ایجاد شد.
شیران تاکید کرد: طبق قانون کمک های مردمی مردم کشورمان به سوریه و فلسطین نمی رود و حتی این کمک های از شهری به شهر دیگر کشور نمی رود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران یادآور شد: ما امانتدار کمک های مردمی هستیم و تمامی حمایت های مادی و معنوی در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

* ویژه برنامه های تجلیل از حامیان در استان تهران در حال برگزاری است
همچنین معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ویژه برنامه های تجلیل از حامیان و خیرین کمیته امداد استان تهران با هدف قدردانی از خدمات ارایه شده به مددجویان در سطح استان تهران در حال برگزاری است.
محمد هادی سیف افزود: اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری از دیگر اهداف این ویژه برنامه ها است تا از خدمات اثر گذار خیرین تجلیل کنیم و همچنین از تجربه های فراوان و همچنین پشنهادات و راهکارهای خیرین بهره مند شویم.
وی خاطرنشان کرد: حامیان و خیرین بصورت‌ ماهانه و با کد شناسه خاص حساب بانکی بصورت مستقیم به افراد تحت پوشش خود کمک می کنند.
توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: طی سال جاری میزان مساعدت‌های حامیان و نیکوکاران به مددجویان کمیته امداد رشد قابل توجهی داشته است.
وی ادامه داد: نیکوکاران و افراد خیر می توانند با تماس با تلفن گویای 7355 نظرات و پشنهادات خود را اعلام کنند و همچنین و در طرح های مختلف حمایتی برابر نیات خیرخواهانه خود به نیازمندان مساعدت کنند.

** افراد مشهور برای ترغیب مردم بسیار نقش دارند
همچنین در حاشیه این مراسم حسن روشن بازیکن؛ مربی و پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال و تیم استقلال تهران به خبرنگار ایرنا گفت: افراد مشهور به ویژه فوتبالیست ها و بازیگران در جهت ترغیب و جذب خیر می توانند نقش مهمی داشته باشند.
وی افزود: من به همراه سایر رفقای قدیمی مدام در حال سفر به شهرها هستیم تا بتوان خیرین بیشتری را جذب کنیم.
این پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: افراد خیر و نیکوکار در کشور کم نیستند که باید این افراد را شناسایی و دعوت کرد که در خدمت افراد نیازمند باشند.
مراسم تجلیل از نیکوکاران و حامیان کمیته امداد خمینی (ره) در منطقه غرب تهران شامگاه شنبه برگزار شد.
تجلیل از جمعی خیرین و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از بخش های این مراسم بود.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.