به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، صابر پرنیان در این باره اظهار داشت: حجاران با آمیختن هنر و صنعت موجب ارزش افزایی بالایی می شوند و ساماندهی این صنف علاوه بر کاهش هزینه های تولید کنندگان باعث توسعه کسب و کار می شود.
وی تصریح کرد: این ساماندهی بر اساس مدل اقتصادی توسعه خوشه کسب و کار انجام می شود و بر این اساس تمام فعالیت های تکمیل کننده و ارزش افزای صنوف مورد بررسی و حمایت قرار می گیرند.
پرنیان با اشاره به اینکه فعالیت های مختلفی برای توسعه کسب و کار حجاران در شهرک صنعتی شمس آباد برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای مهارت فعالان این صنف، تهیه مواد اولیه بصورت کلی برای کاهش هزینه های تولید و تأمین پایدار مواد اولیه از جمله این فعالیت ها است.
وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به دنبال توسعه بازار داخلی و خارجی، اخذ سفارش های تولید بصورت کلی و توزیع آن در بین فعالان صنف حجاران است.
پرنیان بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در راستای ماموریت توسعه خوشه های کسب و کار و فعالیت های شبکه‌ ای در قالب ضوابط و دستورالعمل های اجرایی از حجاران حمایت مالی و معنوی نیز می ‌کند.
شهرک صنعتی شمس آباد با 2 هزار و 900 هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در 35 کیلومتری جاده تهران ـ قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.