به گزارش ایرنا،حسین کاغذلو روز شنبه در دیدار با عوامل برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان تهران افزود:شهرستان ورامین از پتانسیل های بالقوه ای در ورزش همگانی و قهرمانی برخوردار است و توانسته قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزشی کشور معرفی کند.
وی اظهارداشت: امروز تیم والیبال ورامین با اقتدار در رتبه نخست جدول لیگ برتر کشور حضور داشته و تیم تکواندوی شهرداری که قهرمانی جهان را یدک می کشد توانسته گوشه ای از ظرفیت های شهرستان ورامین را به نمایش بگذارد هر چند که این شهرستان همچنان با جایگاه اصلی در ورزش قهرمانی فاصله دارد.
وی تصریح کرد: در ورزش های انفرادی نیز 158 قهرمان ملی در شهرستان ورامین به فعالیت مشغولند که افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی به دست آورده اند.
کاغذلو اظهار داشت: برای توسعه ورزشی، به زیرساخت هایی همچون فضا و سالن ورزشی نیاز است که این مهم با همت دولت تدبیرو امید در احداث فاز نخست ورزشگاه 5 هزار نفری و احداث چند سالن ورزشی میسر شده است.
وی تأکید کرد: این واقعیتی انکار ناپذیر است که هزینه کردن در حوزه ورزش، سرمایه گذاری مهمی است که نتیجه آن به سلامتی عمومی جامعه منجر می شود.
فرماندار ورامین گفت:این که هزاران نفر از جوانان شهرستان ورامین درروزهای بازی تیم والیبال در سالن های ورزشی حضور پیدا می کنند نتیجه اثر بخشی رویدادی است که می تواند نشاط را به جامعه وارد کرده و از آسیب های اجتماعی بکاهد.
وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان ورامین چه در سطح استانی و کشوری می تواند موجب جذب جوانان و ترغیب آنان به حضور در میادین ورزشی شود.
درپایان این مراسم از دست اندرکاران مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان تهران تجلیل به عمل آمد.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.