به گزارش ارسالی روز شنبه روابط عمومی این جشنواره به ایرنا، احد جاودانی اظهارداشت: جشنواره مذکور با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف معرفی آثار برتر پژوهشی، علمی و ادبی در حوزه عترت برگزار می شود.
وی بیان کرد: این جشنواره در بخش های پژوهشی‌، هنری و آواها و خوانش ها برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در بخش پژوهشی با ارسال پایان نامه، رساله، کتاب، ترجمه و تصحیح نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه، شعر و داستان را به دبیرخانه ارسال کنند.
به گفته جاودانی همچنین در بخش هنری، دبیرخانه جشنواره آثار خوشنویسی و پوستر، فیلم‌های داستانی، نماهنگ کوتاه و بلند را دریافت می کند.
وی افزود: در بخش آوایی نیز خطبه‌خوانی نهج‌البلاغه و نیایش‌خوانی صحیفه‌ سجادیه اجرا می شود.
به گفته جاودانی، آثار باید مربوط به بازه زمانی ١٠ سال گذشته باشند و آثار مربوط به امسال نیز در بخش ویژه تقدیر می شوند.
مهلت ارسال آثار پایان فروردین ماه سال 98 اعلام شده است و علاقه مندان می توانند به منظور شرکت در جشنواره حکمت و نیایش به سایت دبیرخانه آن به نشانی www.hekmatoniayesh.com مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا تقویت مبانی دینی و بنیان‌های اخلاقی با محوریت نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، حمایت از پژوهشگران، استادان، هنرمندان و فعالان حوزه معارف و مفاهیم عترت طاهره (ع)، جریان‌سازی و رونق بخشی به این نوع آثار پژوهشی ازجمله اهداف جشنواره مذکور اعلام شده است.
تهرام/7244/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.