معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از اعلام فراخوان دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه استادان جهاددانشگاهی استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، احد حاجی بلند از اعلام فراخوان دومین جشنواره قرآن و عترت ویژه استادان جهاددانشگاهی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این جشنواره در پنج بخش برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که استادان، اعضای هیأت علمی  جهاددانشگاهی و اساتید غیر هیئت علمی همکار با این نهاد در استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: این جشنواره در دو مرحله درون جهادی و برون جهادی (بین کل دانشگاه های کشور) برگزار می‌شود.
حاجی بلند، با اشاره به برگزاری این جشنواره در پنج بخش و ۱۲ رشته بیان کرد بخش‌های آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، هنری و ادبی پنج بخش دومین جشنواره قرآن و عترت است.
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به این‌که بخش آوایی این جشنواره در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۵ جزء و حفظ کل است، اعلام کرد: بخش معارف در سه رشته آشنایی با تفسیر قرآن، آشنایی با مفاهیم نهج البلغه و اشنایی با سیره معصومین(ع) برگزار می‌شود.
وی، بیان کرد بخش پژوهش شامل مقله نویسی و تالیف کتاب، و بخش هنری شامل خوشنویسی و نیز بخش ادبی نیز شامل شعر است.
حاجی بلند، اظهار کرد: اساتید جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در این دوره از جشنواره می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه جاری به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز- ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۹۷۱۱ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.