به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ مرتضی نثاری افزود: در دی ماه سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس عنوان کرد که 2 مرد به بهانه خرید اقدام به سرقت خودروی هیوندایش کرده‌اند.
وی گفت با توجه به اظهارات شاکی مبنی براینکه برای فروش خودرویش در سایت دیوار یک آگهی داده بود اظهار داشت: افراد زیادی برای خرید و قیمت خودرو با وی تماس می گرفتند تا اینکه مرد جوانی پس از صحبت در مورد قیمت خودرو قرار ملاقاتی را برای بازدید هماهنگ کرد.
نثاری ادامه داد: مرد جوان وقتی برای بازدید به محل قرار آمد خواست تا با خودروی یک دور در خیابان بزند و وقتی سوار شدند خودرویی دیگر از پشت با آنها تصادف کرد و وقتی صاحب ماشین پیاده شد تا به عقب خودرو را ببیند، ناگهان خریدار با خودرو فرار کرد و خودرویی که با آنها تصادف کرده بود نیز پا به فرار گذاشت.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس متوجه شد که اعضای این باند با طراحی تصادف ساختگی سرقت‌ها را به انجام می دهند و ماموران در ادامه شماره پلاک خودروی سرقتی را در سیستم سراسری پلیس ثبت کردند اما با گذشت چند ماه هیچ اثری از آن به دست نیامد تا اینکه به کارآگاهان سرقت مشابه دیگری در اوایل سال جاری گزارش شد.
نثاری با بیان اینکه پلیس در اقدامات بعدی آلبوم مجرمان سابقه‌دار را پیش روی مالباختگان قرار داد اظهار داشت: یکی از دزدان حرفه‌ای که امین نام دارد شناسایی شد و پلیس درتحقیقات پی برد که دزدان پس از سرقت اقدام به دزدیدن پلاک‌ خودروهای دیگر کرده و روی خودروهای سرقتی نصب می‌کنند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: اوایل بهمن ماه سال جاری مخفیگاه امین در جنوب تهران شناسایی شد و با توجه به اینکه این سارق مسلح است مخفیگاه وی تحت نظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران برای دستگیری امین وارد عمل شدند که وی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و وقتی فهمید راه فراری ندارد با فریاد «دیگر نمی‌خواهم به زندان بازگردم » با تفنگی که در دست داشت اقدام به خودکشی کرد.
نثاری گفت: ماموران پلیس در خانه متهم موفق به دستگیری 2 همدست دیگر وی شدند و در بازرسی از خانه آنها دستگاه ضرب سکه‌های تقلبی و تعدادی سکه طلا جعلی آماده فروش، بیسیم و کارت جعلی نهاد ریاست جمهوری به دست آوردند.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.