به گزارش ایرنا ، مردم ورامین به رسم همه ساله همزمان با دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، امروز جمعه کاروان نمادینی از ورود امام راحل به راه انداخته و این کاروان با عبور از خیابان ها و معابر اصلی شهر، پیام شادی را برای مردم به ارمغان می آورد.
امسال نیز خودروی نمادین حضرت امام (ره) را خودروهای نیروی انتظامی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و آتش نشانی که با گل آذین بندی شده بودند، همراهی می کردند.
با وجود تعطیلی مدارس، بسیاری از دانش آموزان در حالی که لباس های متحدی بر تن داشتند در طول مسیر به استقبال این کاروان آمده و همراه با سایر اقشار ورامین، ورود امام راحل را جشن گرفتند.
در طول مسیر استقبال کنندگان با اهدای گل، دود کردن اسپند، توزیع شکلات و شیرینی یاد و خاطره معمار کبیرانقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
همچنین خودروی نمادین حضور امام راحل در ایران اسلامی در مناطق مختلف توقف کرده و بسیاری از جوانان با این خودرو عکس های یادگاری گرفتند.
کاروان نمادین ورود امام(ره) در پایان مسیر مقابل مصلای نماز جمعه ورامین توقف کرده و حاضران در نماز سیاسی عبادی جمعه شرکت کردند.
امام خمینی(ره) بعد از 15 سال تبعید ظالمانه دیکتاتور پهلوی در یوم الله 12 بهمن 1357 به میهن اسلامی بازگشت و بلافاصله پس از استقبال تاریخی ملت ایران به سمت بهشت زهرا(س) حرکت کرد.
تهرام//6003/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.