به گزارش ایرنا، اسدالله بادامچیان روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر «محمد نبی حبیبی » دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: همه باید ولایت مدار بوده و راه این مرحوم را ادامه دهیم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیت محبت آمیزی برای درگذشت این مرحوم نوشته اند که همه از آن بهره بردیم.
بادامچیان از خدمات «محمد نبی حبیبی» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تقدیر کرد و گفت: از تمامی مسئولان نظام، علما و مردم که به پاس قدردانی از زحمات این مرحوم در مراسم تشییع شرکت کرده اند، تشکر می کنیم.

** مرحوم «محمد نبی حبیبی» مبارز و انقلابی بود
معاون پارلمانی رئیس دولت دهم در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ایشان از مبارزان انقلاب اسلامی بود و تاکنون که چهل سال از پیروزی آن می گذرد در سمت های مدیریتی مختلف، خدمات ارزنده ای ارائه کرد که می تواند برای همه الگو باشد.
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌ الدینی افزود: این مرحوم در سمت های مدیریتی با ارائه راهکارها و پیشنهادهای ارزنده را در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می کرد.
وی ادامه داد: مرحوم حبیبی با خصوصیات بارز در رفتار و کردار نمونه بودند به گونه ای که اخلاق مداری را در سیاست مورد اهتمام قرار می دادند.
پیکر «محمد نبی حبیبی » دبیرکل حزب موتلفه اسلامی روز پنجشنبه با حضور مسئولان و مردم تهران از مسجد امام صادق(ع) به سمت میدان فلسطین تشییع و برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل شد.
به گزارش ایرنا، محمد نبی حبیبی که در سال 1324 در روستای باغخواص شهرستان ورامین استان تهران به دنیا آمد در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک فعال سیاسی - مذهبی در بسیاری از فعالیت های سیاسی علیه رژیم پهلوی حضور داشته است.
وی که از سال 1362 تا 1366 به مدت 44 ماه شهردار تهران بود، مسئولیت های همچون استانداری تهران، فارس، خراسان بزرگ را نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برعهده داشت.
او همچنین پس از استعفای حبیب‌الله عسگراولادی به عنوان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انتخاب شد.
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی سحرگاه روز نهم بهمن ماه بر اثر ایست قلبی در 73 سالگی دار فانی را وداع گفت.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.