به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ خیراله دولتخواه در تشریح این خبر اظهار داشت: پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی پس از مراجعه به پلیس اعلام کرد:' از طریق سایت شیپور با شرکتی آشنا شدم که برای اعزام نیروی کار به قطر ثبت نام می کرد، پس از اطلاع از محل شرکت به آدرس اعلامی مراجعه و پس از تکمیل فرم، مبلغ 205 هزار تومان پرداخت کردم و مقرر شد که برای اعزام به کشور قطر با من تماس بگیرند؛ اما پس از چند بار تماس با شرکت، کسی پاسخگو نبود'.
وی به تشکیل پرونده ای در این خصوص و انجام تحقیقات پلیسی اشاره کرد و تصریح کرد: علاوه بر این پرونده، پرونده های مشابه دیگری به همین شیوه به این پایگاه ارجاع شد که تیمی از ماموران پایگاه پنجم به طور ویژه شناسایی و دستگیری کلاهبردار یا کلاهبرداران را در دستور کار قرار دادند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت، گفت: در تحقیقات مشخص شد که زمینه فعالیت شرکت موصوف خرید و تولید رنگ صنعتی است و مدیرعامل شرکت با همکاری همدستش و دو تن از اعضا خانواده اش به بهانه اعزام نیروی کار به کشور قطر مبالغ مختلفی را از مال باختگان دریافت کرده که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
دولتخواه با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که مدیر عامل شرکت وجوه دریافتی را به حساب همسر و مادر همسرش واریز کرده، ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی برای دستگیری متهمان اعزام و ماموران موفق شدند در چند عملیات مجزا و هماهنگ هر چهار متهم را دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه تا کنون 300 تن از مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: هر چهار متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.