به گزارش ایرنا، روستای تقی آباد با یکهزار نفر جمعیت و روستای هفت دستگاه نسوز با 500 نفر در چهار کیلومتری شرق شهرری و در جوار کوه بی بی شهربانو قرار دارد.
فرماندار دیژه شهرستان ری در این آئین اظهار داشت: با افتتاح این طرح ها، 18 میلیارد ریال اعتبار به به روستای تقی آباد و هشت میلیارد ریال نیز به روستای هفت دستگاه نسوز اختصاص یافت.
هدایت الله جمالی پور افزود: افتتاح این دهیاری‌ها بسیاری از مشکلات این منطقه را حل خواهد کرد و آبادانی و ارتقای خدمات در این منطقه بهبود می‌یابد.
وی تصریح کرد: انقلاب ایران به خاطر ماهیت اسلامی خود همواره مورد تعرض دشمنان قرار گرفت و از ابتدا با شگرد ترور نخبگان و جنگ تحمیلی سعی در عقب نشینی ملت مسلمان را داشتند که این توطئه‌ها با شکست همراه بوده است.
جمالی پور عنوان کرد: دشمنان با طراحی جنگ نرم و هجوم به بستر فرهنگی جامعه، سعی دارند تا مردم ما را از آرمان اصلی خود دور کنند.
وی گفت: امروز در اوج توطئه های دشمنان قرار داریم و وحدت و انسجام ما می تواند تمامی توطئه ها را شکست دهد و با اتحاد و هم صدایی می توانیم به نتیجه برسیم.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر دارای پنج شهر قیامدشت، شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.