​به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: عصر روز گذشته (یکشنبه) درگیری میان 2 مغازه دار شیرآلات فروشی در محدوده خیابان خیام به کلانتری بازار اعلام شد.
وی ادامه داد: با شکسته شدن شیشه ی ویترین یکی از مغازه ها سر و گردن یکی از طرفین درگیری به شدت مجروح شده است که بلافاصله جوان مصدوم به بیمارستان منتقل و طرف دیگر درگیری به نام مصطفی نیز دستگیر شد.
گودرزی افزود: متاسفانه علیرغم انجام اقدامات درمانی مجروح فوت کرد که بلافصله موضوع به پلیس آگاهی تهران برای تشکیل پرونده با موضوع قتل عمد ارجاع داده شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم مدعی شد که هر زمان با مقتول روبرو شده است وی بدون هیچ دلیل مشخصی به او فحاشی می کرده افزود: به گفته متهم روز حادثه به او اعتراض می کند که همین مساله به درگیری و نهایتا قتل ختم می شود.
گودرزی گفت: پلیس با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته به چگونگی قتل پی بردند و این تصاویر قاتل را در شرایطی نشان می دهد که پس از نزدیک شدن به مقتول، او را به ویترین شیشه ای مغازه می کوبید که منجربه مجروح شدن و در نهایت فوت وی می شود.
تهرام/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.