به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت نیمه شب چهارشنبه 13 دی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در پارک بنفشه به کلانتری 127 نارمک اعلام شد.
با حضور مأمورین در پارک بنفشه و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری بین دو گروه از جوانان حاضر در پارک آغاز ، طی آن یکی از آنها به نام هوشنگ ( 22 ساله ) از ناحیه سفیدران پا مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته است.
براساس این گزارش با وجود انتقال مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی ، به کلانتری 127 نارمک اعلام شد که این جوان فوت کرد ؛ بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل اعلام و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل درگیری منجر به جنایت ، به تحقیق از شاهدان صحنه جنایت پرداختند ؛ در تحقیقات از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که قاتل به همراه یکی از دوستانش در حال تردد در پارک بوده که مقتول وی را به حالت تمسخر آمیزی صدا کرده و همین موضوع باعث آغاز درگیری لفظی آن دو با یکدیگر شده است .
بنا بر اظهارات شاهدان صحنه درگیری ، مقتول که احتمالا به واسطه مصرف مشروبات الکلی در شرایط روحی و رفتاری مناسبی قرار نداشته ابتدا با سلاح سرد به سمت قاتل حمله ور و با او درگیر می شود که در حین درگیری قاتل موفق به گرفتن سلاح سرد از وی شده ؛ نهایتا ضربه ای را به پای مقتول زده و بلافاصله از محل متواری شده است .
با تحقیقات بعمل آمده از صحنه جنایت ، کارآگاهان موفق به شناسایی جوانی به نام بهزاد ( 22 ساله ) شدند که بنا بر اظهارات شاهدان ، به همراه مقتول در صحنه جنایت حضور داشت . محل سکونت بهزاد در همان نزدیکی محل جنایت شناسایی ، کارآگاهان روز پنجشنبه مورخه 14/10/1396 به محل سکونت وی در منطقه نارمک مراجعه و او را دستگیر کردند.
بهزاد در همان تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت در نزاع و درگیری اعتراف اما عنوان می کند که جنایت توسط یکی از دوستانش به نام بابک ( 23 ساله ) صورت گرفته که ساعتی پس از دستگیری بهزاد ، بابک نیز در زمان مراجعت به محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش ، لباس های آغشته به خون مربوط به روز درگیری کشف می شود .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ' با توجه به اعتراف صریح متهمین به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت و همچنین اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت ، قرار قانونی برای هر دو متهم از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
تنظیم: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.