مجید صفری روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آمادگی دستگاه های جهت برگزاری برنامه های ویژه این ایام، اظهار داشت: افتتاح و آغاز بکار چندین پروژه عمرانی و خدماتی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سطح شهرهای شهرستان به صورت جداگانه و متمرکز از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
صفری همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی در 15 روستای شهرستان و آغاز عملیات پروژه فاضلاب در دماوند خبر داد و گفت: موضوعاتی همچون سرمایه‌گذاری، اشتغال و تقویت بخش تولیدی در روستاها مورد بررسی و اولویت بندی می شود.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به اقدامات ارزشمند ستاد مدیریت بحران شهرستان در طی روزهای گذشته با توجه به شرایط جوی، گفت: با وجود کولاک شدید و شرایط بحرانی روزهای گذشته در سطح شهرستان و محورهای مواصلاتی، تیم های خوبی تشکیل شد و همکاری لازم صورت گرفت.
این مقام مسئول از تشکیل سازمان مدیریت بحران در شهرستان دماوند خبر داد و افزود: مقدمات اولیه تشکیل این سازمان در حال انجام است که با آغاز فعالیت آن، کارگروه‌های مختلف تشکیل و جایگاه همه نهادها مشخص خواهد شد.
صفری خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات مهم و مورد تأکید استاندار تهران، همکاری و تعامل همه دستگاه های سطح شهرستان با فرمانداری است حتی اگر مواردی از سوی مدیران کل و دستگاه‌های استانی به روسای ادارات خواسته شد، هیچ کاری بدون هماهنگی با فرمانداری انجام نشود و باید با تدبیر عمل کرد.
وی همچنین از مسئولان ادارات خواست در آستانه نزدیک شدن به انتخابات از ورود به فضای انتخابات خودداری کنند و از امکانات دولتی در این زمینه هزینه نکنند.
همچنین حجت‌الاسلام ‌کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه حفظ حرکت ایام فاطمیه در دهه مبارک فجر مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های شاخص ایام الله دهه مبارک فجر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان است که 18 کارگروه و 16 نشست در خصوص برگزاری نمایشگاه انجام شده است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با نظام پادشاهی و پهلوی این است که مردم ولی نعمت هستند و باید احترام آنها حفظ شود، گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان داشتن برنامه ریزی و رفع نواقص در پروژه های عمرانی مورد توجه قرار گیرد.

**صدور 5450 اشتراک گاز در دماوند
اصغر مهری، رئیس اداره گاز شهرستان دماوند همچنین در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد، اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان دماوند یک‌هزار و 200 کیلومتر شبکه‌گذاری و حدود 72 ایستگاه گاز در بخش‌های مختلف اعم از صنعتی، ایستگاه‌های اصلی دروازه‌ای شهر و ایستگاه‌های داخلی و 35 هزار انشعاب انجام شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس تعهداتی که امور برنامه‌ریزی ستادی در ابتدای هر سال برای هر شهرستان تعریف می‌کند، تعهد شهرستان دماوند در سال‌جاری نصب 700 مورد انشعاب و سه هزار و 200 اشتراک بود، افزود: تاکنون یک‌هزار و 710 مورد انشعاب نصب شده و حدود پنج هزار و 450 اشتراک نیز صادر کردیم که بیش از تعهدات بوده است.
رئیس اداره گاز شهرستان دماوند از مسئولان ادارات خواست تا در سطح ادارات شهرستان صرفه جویی مصرف مورد توجه قرار گیرد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.